Signalering kindermishandeling

Binnen Primair Huisartsenposten geven we extra aandacht aan de veiligheid en gezondheid van kinderen tot 18 jaar en zijn we alert op signalen van kindermishandeling. Lees meer >

Compliment of klacht

Suggesties?

Het spreekt vanzelf dat we graag uw suggesties horen om onze dienstverlening en de gang van zaken op de post te verbeteren. U kunt uw tips en ideeën bij ons kwijt via het online formulier of per brief. Als u uw stem laat horen, kunnen wij onze werkwijze beter afstemmen op uw wensen.

Compliment?

Bent u tevreden over onze dienstverlening dan horen wij dat graag! Maar ook als iets niet bevalt, kunt u dat altijd met ons bespreken.

Niet tevreden?

Op de huisartsenpost doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de behandeling door de huisarts, over de gang van zaken aan de telefoon of over de werkwijze op de post. Laat in zo'n geval van u horen.
Het beste is om uw probleem of ergernis meteen te bespreken met een van onze medewerkers op de huisartsenpost. Daar staan we altijd open voor. Komen we er niet uit, dan kunt u een klacht indienen bij Primair of bij een onafhankelijke instantie.

 

Naar het online reactieformulier >