Signalering kindermishandeling

Binnen Primair Huisartsenposten geven we extra aandacht aan de veiligheid en gezondheid van kinderen tot 18 jaar en zijn we alert op signalen van kindermishandeling. Lees meer >

Een klacht indienen

Klachtenregeling Primair

Misschien wilt u een klacht indienen. Daarvoor heeft Primair een klachtenregeling. Doel van de klachtenregeling is uw probleem zo goed mogelijk op te lossen en het vertrouwen te herstellen. Nadat uw klacht bij ons is binnengekomen, nemen wij contact met u op. Samen gaan we zorgvuldig na wat er is gebeurd. We streven ernaar uw klacht binnen vier weken af te handelen. U kunt uw klacht op twee manier bij ons indienen:

  • Primair Huisartsenposten
    t.a.v. afdeling klachten
    Zwarte Woud 2
    3524 SJ Utrecht

 

Onafhankelijke instantie

Legt u uw klacht liever voor aan een onafhankelijke instantie? Schrijf dan een brief naar de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Aan het indienen van een klacht bij deze stichting zijn geen kosten verbonden. Het adres is:

  • Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
    Postbus 8018
    5601 KA Eindhoven

    T: 088- 0229100 (ma-do 09.00-17.00 uur; vr 09.00-13.00 uur)

    info@skge.nl

 

 Hulp nodig bij klacht indienen? klik hier >